Hej jag är en ensamstående kvinna på 55 år som är intresserad av att hyra lägenhet hos er, jag har sjukersättning pga svår fibromyalgi mm, är lugn och skötsam har katt , röker ute, har elscoter som jag behöver förråd till tacksam för svar