Hej ann-sofie sörman här
Vill kolla med dig er om ni har ledig bostad som passar in till 5 personer. Bor just nu ihop med min sambo och hans katt på 6 år gammal och är rumsren i en liten 2 r.o.k på 45,5 kvadratmeter samt att jag har 2 barn på 3 och 4 år som inte bor hos mig nu pga bostaden jag bor nu i är alldeles för liten lägenhet och sen så jag gravid i snart 4 månaden.
Jag och min sambo har ekonomi och är skötsamma och lugna. Referens finns att få från min tidigare fastighetsägare.
Om ni tycker att vi är personerna ni söker efter att vilja hyra ut bostad till oss eller vill veta mer så får ni gärna kontakta mig här via min mail eller mitt mobil nummer